salemziba1

آموزش مطالب جدید پزشکی

salemziba1

آموزش مطالب جدید پزشکی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

گیاهان قاعده آور برای منظورهای مختلف می توانند مورد استفاده خانم ها قرار گیرند که عمدتا دلیل آن تمیزی خون و بهبود سلامت عمومی بدن می باشد. در این مطلب قوی ترین گیاهان قاعده آور طبق تحقیقات جدید روز دنیا را به شما معرفی می کنیم.

در صورت باردار بودن، استفاده از این روش ها چه خطراتی دارد؟

موادی که قاعده آور هستند، به اصطلاح emmenagogue  گفته میشوند. برخی از این مواد میتوانند موجب تولید مواد سقط جنین در زمان بارداری شوند پس باید مراقب باشید. اگر پریودی شما بعلت بارداری عقب افتاده باشد، باید بدانید که استفاده از این مواد برای پریود شدن میتواند موجب از بین رفتن بارداری و سقط جنین گردد که این امر میتواند بسیار خطرناک باشد.

زردچوبه

زردچوبه از دیگر درمانهای سنتی برای قاعده آوری است. تصور میشود که این برروی سطح استروژن و پروژسترون اثرگذار است اگر چه برای اثبات آن تحقیقات علمی باید صورت گیرد. برای وارد کردن زردچوبه به رژیم غذایی راههای زیادی وجود دارد. میتوانید زردچوبه را به غذاها، برنج، سبزیجات، همچنین به آب و شیرهمراه با دیگر شیرین کننده ها و… اضافه کنید.

جعفری

زعفران

گیاه کوهوش سیاه

و ...

برای مطالعه ادامه این متن بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

معرفی 7 گیاه قاعده آور قوی که فوق العاده موثر هستند

  • ۹۷/۱۰/۲۴
  • الهه جاوید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی